20 Nisan 2019 Cumartesi

Nepal'de Küçük Bir Afacan ile Yeni Bir Hayat

Yazmayalı çoook uzun zaman olmuş. Hayatımda da bir o kadar çok değişiklik oldu. Öncelikle evlendim , sonrada Nilsu doğdu. Şu an hayatımda ufak bir afacan var.

Yıllar önce bana söyleselerdi herhalde Nilsu'yu Kathmandu'da yetiştirmek üzere buraya taşınabileceğimi asla düşünmezdim. Aslında dışardan baktığınızda anlamsız gelse de insan buraya geldiğinde aslında tüm dünyanın burada Nepal'de bir hayat kurduğunu ve gayet mutlu huzurlu bir şekilde yaşadıklarını görebilirsiniz. Bugün düşündüm de şu anda diğer avrupa ülkeleri ve amerika yerine burada olmak çok enterasan ve hayat boyu yaşanamayacak bir tecrübe. Ne şanstır ki bunu Nilsu ile beraber deneyimlemek varmış....

Özetle bu yeni açılışımda elimden geldiğince Nilsu -Orçun ve benim Nepal'deki maceralarımıza yer vereceğim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder